لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

روزهای در حال گذر لیلی!!!

1392/6/29 22:23
نویسنده : mishul
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

لیلی خوشحال توی تختش وسط بادکنکهاشقلب

لیلی به شکل ژولی پولی وسط تختش

ذز حال قایم کردن گوشی مامانش

مامان آهنگ گوش میدم

مامان دارم صحبت میکنم لطفا مزاحم نشوبه من زنگ بزنبازنده

مامانی دورت بگردم وان موبایله نه مهر

اون عکسه عقد مامان بابامه میخوام ببینم منم بودم یا نه

دستم نمیرسه مامان گذاشتیش عقب منو مجبور میکنی خودم برم بالا یا علیتعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هاله سادات
30 شهریور 92 22:42
وای چ نی نی نازیییی داری........... خدا براتون نگه داره.......
آتنا
4 مهر 92 9:10
قربون این دخمل خوشگل که کمر پوشکش تو همه عکسا معلومه !
قربون اون موهای پر پیچ و تابش!
قربون عکس پنجم ، مامان آهنگ گوش میدم !!! جون چه نگاهی چه لبایی ! چه بلایی !
راستی من فرش اتاق لیلی خیلی دوست می دارم ، همیشه مدنظرمه اگه واسه دخملیم فرش بخرم ، اون مدلی باشه . نازه و خوشگله . البته اینجا ها نیس . اینجا آخرش باب اسفنجیه ! خخخ


قابله تو و دختر گلتو نداره

فرزانه
7 آبان 92 10:03
واي فاطمه دلم رفت. واقعا ميگم عاشقشم بخدا. خيلي دلم ميخواد بغلش كنم بچلونمش. خيلي نمك شده خيلي ماشاا... ببوسش حسابي. موهاش مث رها موجدار شده.... اي جانم