لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

عاشقانه پاییزی

1392/6/31 16:33
نویسنده : mishul
927 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز دیگری در راه است.

فصل سبز عاشقی

فصل راه رفتن زیر باران

دلت را بسپار به باد پاییزی، عاشق که باشی دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت            (فرهاد)

 

پ.ن:خدا کند که پاییز امسال راه بیفتی تا من قدم زدن زیر باران را با تو امسال تجربه کنم. دویدن بر روی برگ های خشک پاییزی

خیلی وقته که ننوشتم: لیلی دوسِت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آتنا
4 مهر 92 9:13
من کی بتونم این مامان عاشق رو درک کنم ، اون روز ، روز خوبی خواهد بود یقیقنا .
مادرجان نه به اون متن عاشقانه ی اول
نه به اون آرزوی راه رفتن لیلی !
آخه اونچه که من تو عکس آخر می بینم ، الان شاید راه نره ، ولی داره از دیوار صاف بالا میره ! فداش
جـــــان


آتنا لیلی میون بر زد اول از دیوار صاف بالا رفت بعد رو زمین صاف. نمیدونی جقدر دلم میخواد زودتر راه بیفته...
آتنا
9 مهر 92 18:28
عزیزم
از عمق جان خواهان برآوره شدن رویای پاییزی ات هستم .
امید که این فصل سبز عاشقی رو دو تا بانوی عاشق دست در دست هم روی برگ ها خش خش کنند .
عزیزم گاهی اونچه که داری آرزوی بقیه است . تو دوست داری با دخترک آرزوهایت ، عاشقانه قدم بزنید و من دوست داشتم " دو تا دست خیلی کوچیک دستایی که فقط 14 ماه سن دارن روی گونه هات قرار گرفتن، لمس یه پیشونی ظریف و کوچولو روی پیشونیت بعد دو تا ضربه آروم با اون انگشت های ظریف روی صورتت.

دستایی که آروم آروم سر میخورن روی شونه هات آغوشی که با همه کوچیکیش قدر بزرگیه خدا برات

ارزش داره ...

حسیه که " ...من خیلی تجربه اش نکردم . من هم بی صبرانه منتظرم دخترم عاشقانه مرا بخواد ...


واقعا من یه وقتایی خیلی ناشکر میشم...