لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

من مجنون تو لیلی!!!

1391/10/9 11:05
نویسنده : mishul
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر بانوی زیبایِ من، لیلیِ زیبای من.

لیلی هر وقت اسمتو به زبون میارم با خودم میگم ایول به این مادر با این اسمی که انتخاب کرده این اسم واقعاً زیبا و برازنده توئه مادر. خیلی حس قشنگیه که تو لیلی باشی و من مجنون

یادمه یه بار یکی تو وبلاگت نوشته بود که عشق به فرزند بالاتر از این حرفهاست که بخوای بگی مجنون بچتی و اونقدر این نظر مسخره بود که پاکش کردم. چرا نشه تو لیلی باشی و من مجنون اصلا تو شیرین و من فرهاد.

 

وقتی پای عشق وسط باشه بیخیال همه قانونا

چند روز قبل رفته بودیم فروشگاه خرید تو خیلی خوشحال بودی و میخندیدی و منم که عاشق و از خوشحالی تو سرمست وقتی باهات بازی میکردم جلوت ادا در میاوردم و بالا پایین میپریدم بعضی ها بد نگاهم میکردن.

به نظر من اینا همون آدمایی هستن که فکر میکنن هیچ بچه ای نمیتونه لیلی باشه و هیچ مادری محنون.

اما من مجنون تمام زیبایی های تو هستم بانوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه بیتا
12 دی 91 14:47
با با این دخملت همه را مجنون خودش کرده