لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

بدون عنوان

1391/1/21 9:20
نویسنده : mishul
272 بازدید
اشتراک گذاری

لیلیِ زیبای من سلام.

خوبی عزیزِدل، ما هم خوبیم، هم من و هم بابا مهدی. مواظبِ خودت هستی؟ الان مهمترین موجود روی زمین تو هستی. ازت میخوام خیلی مراقبِ خودت باشی، شاید خیلی مادر خودخواهی باشم اما من یه دختر قوی میخوام، همونطور که این 6 ماه با این همه سختی ، درد و فشار باهام اومدی میخوام تو بقیه راه هم قوی باشی.

دلم میخواد این روزها به سرعت برق و باد بگذره و تو بیای کنارم. تا الان نصفه بیشتر دنیام با وجود مهدی کامل شده و بقیه دنیام هم با وحود تو کامل میشه.

جایی که شما دو نفر رو کنار هم داشته باشم برای من با بهشت هیچ فرقی نمیکنه.

لیلی، من و بابات تا به این لحظه همیشه دوتایی کنار هم بودیم. هر دومون همیشه پشت هم بودیم. تو هم باید یاد بگیری وقتی که بیای این جمع سه نفره میشه. و ما سه تا هیچ وقت و هیچ جایی نباید از هم جدا بشیم.

ما مثل ضلع های  یه مثلث میشیم که بدون هر کدوم از ضلع هاش ناقصه.

لیلی، ما خیلی دوستت داریم خیلی زیاد. دختر خوبم دعا یادت نره

دختر زیبای من میبوسمتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)