لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

لظحه دیدار

1391/1/23 13:03
نویسنده : mishul
499 بازدید
اشتراک گذاری

بانوی زیبای من سلام.

به قول شاعر من این روزا یه حال دیگه ای دارم، جهان من پر از رنگین کمونه... خوبی جانِ مادر؟ امروز صبح تونستم دوباره روی ماهتو ببینم. از صبح بی قرارت دیدنت بودم. توی راه بیمارستان همه اش یاد این شعر اخوان ثالث بودم:

لحظه ی دیدار نزدیک است
باز من دیوانه ام ، مستم
باز می لرزد دلم ، دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم
آی نخراشی به غفلت گونه ام را تیغ
آی نفروشی صفای زلفکم را دست
آبرویم را نریزی دل
ای نخورده مست ، لحظه ی دیدار نزدیک است
لحظه ی دیدار نزدیک است
لحظه ی دیدار نزدیک است

خدا رو شکر که خوب بودی. لیلی تا امروز دلم میخواست زودتر به دنیا بیای تا بتونم کنار خودم داشته باشمت. اما الان دلم میخواد این روزها دیرتر بگذره. امروز به این نتیجه رسیدم که تا وقتی که اون تویی فقط و فقط مال خودمی، مالِ خودم به تنهایی، اما وقتی به دنیا بیای باید تو رو با بقیه هم قسمت کنم.این اصلاً حس خوشایندی نیست، اصلاً.

لیلی جان مادر خیلی مواظبه خودت. خیلی زیاد.

دوستت دارم دختر زیبای من.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)