لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دل نوشته های یک مادر

بدون عنوان

1391/2/30 18:52
نویسنده : mishul
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جانِ مادر خوبی؟م هم خوبیم/.

لیلی فردا تولد باباییه/. خوشحالی نه؟ منم خوشحالم/. تولد بهترین بابای دنیا/. جدیداً میگه وقتی دختر بچه میبینه دلش ضعف میره!!!!

این شعر از طرف من و تو برای بهترین پدر و همسره دنیا:

 

برام هیچ حسی شیبه تو نیست

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهانم کافیه

همین که کنارت نفس می کشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

تو پایان هر جست و جوی منی

تماشای تو عین آرامشه

تو زیباترین آرزوی منی

مرا از این عذاب رها نمی کنی

کنارمی، به من نگاه نمی کنی

تمام قلب تو به من نمی رسه

همین که فکرمی، برای من بسه ...

از این عادت با تو بودن هنوز

ببین لحظه لحظه کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز

اگه بی تو باشم، منو می کشه

یه وقتایی ان قدر حالم بده

که می پرسم از هر کسی حالتو

یه روزایی که حس می کنم پشت من

همه شهر می گرده دنبال تو

مرا از این عذاب رها نمی کنی

کنارمی، به من نگاه نمی کنی

تمام قلب تو به من نمی رسه

همین که فکرمی، برای من بسه ...

 

برای همیشه عاشقانه دوستت دارم/./././.

 

 

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سیما
3 خرداد 91 16:51
تولد عمو مهدی مبارک ایشالا 100 هزار ساله شه در کنار شما
نورا
23 خرداد 91 8:45
ليلي بانو خوش اومدي عزيزم الهي هزار ساله بشي خاله