لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

تو دیگه اومدی

1391/5/2 23:41
نویسنده : mishul
427 بازدید
اشتراک گذاری

جانِ مادر سلام.

 

من و ببخش به خطر این که اینقدر دیر وبلاگتو آپ میکنم من و ببخش. اما خانمم اینقدر تو زود و غیر منتظره اومدی و قدم رو چشمای من گذاشتی که من هنوز توی شکم. هنوز باورم نمیشه که شب ها کنار منی. دختر نازم فرشته زیبای من، الهی مادر فدای تک تک سلول های وجودت بشه.

 

زیبای من به خاطر نوری که به زندگیه من بخشیدی تا خر عمرم مدیونت باقی خوهم موند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان
3 مرداد 91 0:48
سلام خانمی با اجازت وبت رو خوندم ، از اینکه انقدر با احساس نوشتی باورت میشه گریه کردم ، دلم تنگ شد برای اون روزایی که نی نی منم تو دلم ، ولی زیاد پیشم نموند رفت پیش خدا ، تو دلت پاکه عززززیزم تو این ماه عزیز برای منم دعا کن گلم عکس لیلی جونم بذار خیلی دوست دارم ببینمش ، از طرف من ببوسش