لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

لیلی با من است!!!

1391/12/3 14:09
نویسنده : mishul
274 بازدید
اشتراک گذاری

جانِ مادر؛

امروز داشتم لباس هایی رو که برات کوچیک شده بود جمع میکردم. که نگاهم به رختخواب هات افتاد.

واااااااااای لیلی تو اینقدر بزرگ شدی که تشک نوزادیت برات کوچیکه، لحافت برات کوچیک شده... واقعا به نظرت حسی بزرگ تر از مادر بودن هم هست؟؟ نیست به خدا نیست. نمیدونی چه لذتی داره تماشای رشد تو، لمس وجود تو. اونم تو این روزهایی که رشدت سرعت بیشتری گرفته و من باید خیلی تیز و فرز باشم که از غافله رشدت عقب نمونم. درسته که دیگه هیچ وقتی برای خودم ندارم، دیگه نمیتونم حتی برای یه دقیقه تنها باشم، برای خودم فکر کنم برای دلم بنویسم مهم نیست تو باشی تو بخندی حتی تو گریه کنی فقط تو باشی... فرصت برای روزهای تنهایی همیشه هست، بالاخره تو بزرگ میشی روزی میرسه که دوستات هم سن و سال هات جای من و پر کنن باید منم بودن رو بزارم برای اون روزهای تنهایی و امروز به جای من، من و لیلی باشم.

 

خیلی خوبه که فعلا لیلی با من است!!!چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطى مامان حسين
15 اسفند 91 16:17
واي فاطمه ... فاطمه اين چيزايي كه گفتي حس هر روز منه خدايا قدرت درك لحظه لحظه شو بهمون بده
جان فدای اهل بیت
3 فروردین 92 20:05
سلام مادر خوش سلیقه@}; تصادفی وبلاگت دیدم ایده خیلی جالبی بود خدا کوچولوت برات نگه داره-