لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

آغاز شیطنت های 9 ماه

1391/12/22 9:11
نویسنده : mishul
300 بازدید
اشتراک گذاری

الان اون لباس بابا نیست که داری با خودت دور خونه میچرخونیش؟؟؟

صندلی رو انداختی کاپشن بابا رو انداختی رویه صندلی کنده شد چرا خودتو زدی به مظلومیت و شست میخوری مرد باش پای کاری که کردی وایسا

ببخشید خانم شما که اینقدر شیک نشستی دستت اون زیر دنبال چی میگردی؟؟؟؟ حالتت شبیه رد گم کنی شده!!!

 

آها!!! موبایل بابا که از دست جنابعالی اون زیر قایمش کرده و داره شارژ میشه!!!تعجب

 

ببین چه مامانی داری میزاره راحت با همه چی بازی کنیخجالت

 

 

 

 

از چی دلت پره سر اون جوراب بیچاره خالی میکنی؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم (مامان نگین)
22 اسفند 91 10:59
ای جانم!
دوستم شاید باورت نشه...اما هربار عکسای لیلی رو می ذاری کیف می کنم...خیلی دوسش دارم این بچه رو...خیلی


دقیقا حسی که من به نگین دارم نمی دونی چه حسرتی واسه بغل کردنش دارم
فرزان
22 اسفند 91 14:24
ای جوونم لیلی با اون نگاه های شیطون پسر کش, خانوم بلای خوردنی موهاشم بلند شده ماشاا...