لیلیلیلی، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دل نوشته های یک مادر

خدایا کمکم کن

1391/12/29 11:18
نویسنده : mishul
802 بازدید
اشتراک گذاری

لیلی زیبای من

بوی بهار و حس میکنی مادر؟؟؟ بوی نو شدن تازه شدن؟؟؟؟ اما چرا دل من تازه نمیشه لیلی؟ این چه ترسی بود این روزهای آخر سال افتاد توی دل ما؟ ترس از همه چی!!! لیلی مادرت این روزها اینقدر شکننده شده که حتی با یه بغض تو خرد میشه لیلی من میترسم میترسم از روزی که تمام سقف آرزوهام روی سرم خراب شه... لیلی تو همیشه خوب و سالمی مگه نه؟ تو قراره خیلی زود خوب باشی و سالم تو باید بزرگ شی و من و با خودت بزرگ کنی لیلی برای هممون دعا کن

خدایا مادر بودن خیلی سخته یا شاید من خیلی ضعیفم. تو خدای من باش تو به من کمک کن من باید قوی باشم. خدایا تو به داد دلم برس. بهم توانایی روبرو شدن با سختی های زندکی رو بده.

وقتی اون روز توی محک مادری که بچه اش تومور داشت به من دلداری میداد تا راحت بتونم خون گرفتن از لیلی رو طاقت بیارم از خودم بدم اومد خدایا من کجای دنیای تو ایستادم چرا فکر کردم که همشه باید بخندم

چرا اینقدر ضعیفم.

خدایا نه به خاطر من نه به خاطر خودت به خاطر لیلی کمکم کن.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم (مامان نگین)
29 اسفند 91 11:26
دوستم این حرفا چیه؟ خجالت بکش!! مگه چی شده؟؟ خوب میشه خب...طاقت بیار. توکلت به خدا باشه، همه چیو خودش درست می کنه.
فرزان
1 فروردین 92 9:53
دوست گلم سال نوت مبارک. تو سال جدید ناامیدی و ناراحتی نداریما.فقط روحیه و انرژی مثبت واسه لیلی گل. فاطمه خوب میشه و این روزها هم هرچند تلخه ولی خاطره . بخدا توکل کن و ازش آرامش بخواه.
بهار*مامان زهرا كوچولو*
6 فروردین 92 0:21
ما هممون واستون دعا ميكنيم دوست عزيزم فقط توكلت به خدا باشه فقط خدا
سارا مامی ژوان
6 فروردین 92 10:45
سلام فاطمه عزیز منو ناراحت کردی خیلی میدونم که لیلی حالش خوبه و لی نگران خودتم که خیلی استرس داری باورت نمیشه ژوان هم آنفلانزا گرفت و حالش خیلی بد بود ولی من به همه میگفتم حالش خوبه خوبه حتی خودم هم نم تونستم به زبون بیارم حال بدشو ،وقتی ناله میکرد و توی تب میسوخت گریه میکردم واسه بچه های که بیماری لاعلاج دارن و درد میکشن و خدا رو شکر میکردم که منو اونجوری آزمایش نکنه . عزیزم مواظب خودت همسرت و لیلی ما باش سال نوتون هم مبارک
آتنا مامان آرنیکا
10 فروردین 92 16:29
دوست گلم سلام . سال نو مبارک . می دونم روزای سخت و پر استرسی رو می گذرونی ، اما ایشالا به یاری همون خدایی که باهاش دردو دل کردی و ما رو سهیم و همدم خودت دونستی ، خدا خودش کمک می کنه . خدا کنارت و پشت سرت هست . بهش تکیه کن و آرامشت رو ازش بخواه . ازش بخواه که آرومت کنه تا تو بتونی بخوبی از پس وظایفت بر بیایی . وظیفه ی تو الان حفظ آرامش لیلی ست و تو می تونی . اصلا هم فکر نکن ضعیف هستی . خوب که فکر کنی می بینی بزرگ شدی ، بزرگی ای به وسعت مادر بودن ! پس دیگه نگو ضعیفی . تو خوب و قوی و استواری! خدا و خونواده ات و همسرت در کنارت هستن . ما دوستان همگی بیادت و کنارت هستیم . تو هم قوی بمون و به خدا اعتماد کن . " یا من اسمه دواء و ذکره شفاء "
مریم(مامان نگین)
20 فروردین 92 17:03
دوستم! چرا وب لیلی رو آپدیت نمی کنی؟ دلم تنگه
آتنا مامان آرنیکا
27 فروردین 92 15:54
منم لیلی جدید موخوامممم این شکلکه هم با حال بید لیلی نازم رو می بوسم